Pagina's

maandag 29 november 2010

Koekjes en een tas

Gisteren hebben we de verjaardag van mijn oma gevierd. Zij is gek op gember, dus toen ik het recept op Teunie haar blog zag wist ik wat ik haar kon geven. Nog een leuke topper op de zak en een bakje met hyacinten erbij was ik klaar met een leuk en lekker kadootje:


Daarna weer verder gegaan met mijn hobo-sack. Een heel makkelijk tasje om te maken op de naaimachien. Ik heb er ballonnen-applicaties op gemaakt omdat ik er de slingers en ballonnen in wil bewaren.
En kijk, aan de binnenkant mijn eigen label, hoe stoer is dat?




Dit lijkt me ook leuk voor alle handschoenen, sjaals en mutsen die weer uit de kast zijn getrokken. Een paar van die zakjes aan de kapstok ziet er toch weer wat opgeruimder uit dan een hele verzameling winterkledij voor 5 personen ;-)

2 opmerkingen:

lucie zei

Leuk idee zo van die koekjes.
En wat een leuk tasje! Het is ook een favoriet van mij... op mijn blog komt ie een paar keer terug, je kunt er nl. alle kanten mee op!

groetjes Lucie

Tamara zei

lekker crea bezig geweest dus :) koekjes klinken lekker.. xx Tamara