Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Swapperdeflap

En dan nu het pakketje wat ik samengesteld heb voor Nikkie (heeft helaas geen blog) voor de swap op het ami-forum. Het duurde even wat langer, omdat ik (domme muts!) had vergeten de ami tussen de spullen van het pakket te stoppen. Kon er nog een pakketje die richting op *zucht*

Afijn, Nikkie had aangegeven dat ze hield van cupcakes, van roze, dat ze van de zomer gaat trouwen en dat ze gebruiksvoorwerpen leuk vond. Na navraag hoorde ik dat ze ook erg van thee houdt. Dus pimpte ik een theedoosje van de Xenos die ik vulde met thee:
Daarna wilde ik een bonbondoosje haken met chocolaatjes erin. Maar de verhouding doos tot chocola klopte niet echt, dus de voorkant van de doos op een ritszakje gemaakt:

Een cupcakeje om een spanen doosje heen gehaakt waarvan je het patroon hier kunt vinden:

Met wat bonbonnetjes erin:

En een telefoonhanger en sleutelhanger erin, de patroontjes vind je hier en hier, het cakeje erop heb ik zelf verzonnen:


Nog een patroon van een bruidstaart erin, wat wolletjes en pimpspul, een theepotje en wat lekkers en toen zag het pakket er uiteindelijk zo uit:

2 opmerkingen:

Maaike zei

Wauw! Wat een mooi pakketje heb je samengesteld! Ziet er super leuk uit, de ontvangster zal er vast heel erg blij mee zijn!

Unknown zei

Wow, wat mooi!!!! Dat cupcake doosje! En de bonbons! super! Je kunt de ijzeren haakjes gewoon meebakken in de oven hoor! Dat moet juist, anders vallen ze er later uit (als je er een gaatje in prikt, zeg maar). Op mijn blog staat helemaal rechts onderin een lijst met buitenlandse blogs, de allerlaatste is een site met tutorials voor fimo klei! Heel handig! ;-)