Pagina's

zondag 26 juni 2011

Nogmaals restjes

Van mijn tante kreeg ik drie dozen vol met stofjes. Mijn tante bewaarde ook de restjes die ze over had van meerdere quilts in een bakje. Die restjes zijn te klein om wat van te naaien, maar wel te leuk om weg te gooien. Dana van Made heeft al eens een tutorial gemaakt over ansichtkaarten met stofjes. Die zijn leuk, maar ik hou er niet van als je de achterkant van het naaiwerk nog ziet.
Dus ik pakte mijn prittstift, een vel cardstock en plakte al die kleine lapjes willekeurig op het vel cardstock:
Daarna ben ik met de naaimachien gaan naaien zodat alle lapjes ook echt vastgestikt zaten op het cardstock:

Toen heb ik het vel in 9 stukken gesneden:

En tot slot alle randjes nog eens een keertje gezigzagd:

Ik ben erg tevreden met het resultaat:

En als achtergrondje op een scrapkaart zijn ze wel errug leuk, al zeg ik het zelf:

Fijne zondag nog, geniet van het lekkere weer.

Geen opmerkingen: