Pagina's

vrijdag 10 juni 2011

Petjes voor de schoolreis

Voor de schoolreis van Eef had ik bedacht om petjes te naaien voor de kleuterklas. Ik maakte een patroon, een prototype en kocht een hoeslaken en twee kussenslopen om de petjes te maken. Ik knipte, naaide en heb geprobeerd om de petjes te kleuren met crepepapier wat achteraf niet zo goed gelukt was:
De kleuren werden wat flets, ze hadden feller moeten zijn zodat er meer verschil te zien was in de groepjes:

En als laatste naaide ik van de restjes stof een tas om de (30!) petjes in te doen, tadaaaa:


Wat was het genieten op de reis, en de pet bleef iig bij 1 meisje de hele dag op ;-)



1 opmerking:

**************************Jensam****************************** zei

ze zijn idd wat flets, maar toch ziet het er erg leuk uit weer bri!
en die balon is ook goed gelukt!

ik heb je een mailtje gestuurd. kuskus