Pagina's

donderdag 1 maart 2012

De ezel (#4)

Slechts 1 dagje te laat, maar hier is deel 3 van de kerststal. Dit keer ben ik gegaan voor de ezel. Kindje jezus heb ik overgeslagen, want die komt pas als laatste in de stal volgens het verhaal ;-)
Kijk eens wat een schatje. Ik had geluk met het grijs, want ik hield slechts 20 cm. draad over en toen was het op. Soms moet een mens een beetje mazzel hebben he ;-)

Laurens begon spontaan te hinnikken bij het zien van dit beestje. Misschien toch nog wat meer beestjes-en-geluiden-les aan hem geven.....

De kerststal tot nu toe. Het begint er al een beetje op te lijken :-)


1 opmerking:

Trendykim zei

De kerststal begint steeds voller te worden. De ezel is mijn favoriet, wat een schatje!
Omdat ik vind dat je een leuke blog hebt, krijg je van mij de Liebster blog award. Als je meer wilt weten, info staat op mijn blog.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com