Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Een pin per week #2

 De pin voor deze week is een schattig portomonneetje zoals ik hier gepind heb. De beschrijving is in het duits, maar heel goed te doen door alle foto's. Ik heb het touwtje achterwege gelaten, omdat ik hem voor een volwassene heb gemaakt. Er was namelijk weer iemand aan de beurt op facebook voor een kado, die ik beloofd heb om in 2012 aan haar te geven.
Het portomonneetje heb ik dichtgemaakt met een kam-snap. Het apparaat heb ik voor mijn verjaardag gekregen (10 januari) en nu pas voor het eerst gebruikt. Wat stom dat ik die niet eerder gebruikt heb, echt superhandig.

Het is dus een drukknoopje, maar dan in allemaal gezellige kleurtjes. Ik hoop iig dat de onvanger er blij mee zal zijn.
Het originele patroon van het portomonneetje kan je hier vinden.


1 opmerking:

Andrea zei

super leuk dit portemonneetje!