Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Vakantietasjes

Voor de vakantie heb ik voor de kids alle drie een tasje gemaakt. Daarin stopte ik twee vakantieboeken en wat kleurstiften en potloden voor als het slecht weer was.
Evelien wilde graag een prinsessentas net zoals ik voor haar vriendinnetje gemaakt had. Ik heb deze versie wat verbeterd door de hoeken wat smaller te maken aan de onderkant:
En in het midden een drukknoopje gezet zodat alles er niet meteen uitvalt als je hem per ongeluk even op zijn kop houdt ;-)

De binnenkant is weer gevoerd met mooi blauw linnen. Dit is van een tafelkleed dat ik vorig jaar bij de Zeeman in de uitverkoop heb gekocht. Ze waren toen 2 euro en ik heb er al heel wat tasjes mee gevoerd :-)

Dus toen ik bericht kreeg via de mail van de Zeeman dat er weer uitverkoop was ben ik meteen gaan kijken of ze weer wat leuks hadden. Dit keer waren het camouflage-zakdoeken die ik gescoord heb. Leuk om te gebruiken voor jongenstassen:
Met in het midden ook weer een drukknoopje:

En gevoerd met blauw linnen:

Ze hadden hem ook nog in een groene versie:

De is ook gevoerd met blauw linnen. De volgende keer zou ik een andere kleur pakken, maar die had ik door tijdgebrek even niet binnen handbereik. Het mooiste is dat ze hun tasje helemaal niet nodig hadden, we hebben twee weken prachtig weer gehad :-)



Geen opmerkingen: