Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Swapperdeflap

Op facebook hebben we een haakclubje. Nou clubje, zeg maar gerust club, maar het is heel gezellig. Voor de kerst werd er een swap geörganiseerd en daar heb ik aan meegedaan. Ik maakte voor Astrid (ik weet niet of ze een blog heeft) een rendier, want dat was haar favoriete kerstitem:
Vinden jullie hem niet schattig!! En als je hem omdraait wat zie je daar:
Een ultra-schattig staartje aan zijn kont :-)
Samen met wat katoen en leuke dingetjes om je haakwerk te versieren pakte ik de boel in. Bij gebrek aan kerstpapier nam ik wat bruine zakken en stempelde ze met kerststerren:
En zo ging het pakket op de post. Wil je ook dit rendiertje maken? Het patroon kan je hier kopen.
En wil je nou ook een keertje met mij swappen? Stuur mij dan een berichtje, altijd leuk om eens te doen :-) Ik heb mijn pakketje ook al binnen, maar die heb ik nog dicht kunnen laten. Ik denk dat hij dit weekend ook open gemaakt wordt (weet het wel zeker, hahaha)
 
 


Geen opmerkingen: