Pagina's

zondag 9 december 2012

Verwennerij

Van de week kreeg ik mijn kerstswap ook binnen. Carin verwende mij met een heel erg leuk pakket. Ik maakte de doos open en zo zat het bij elkaar ingepakt:
Ik werd verwend met maar liefst drie patronen. Ik had aangegeven dat ik de San Francisco purse graag wilde hebben, maar ze deed er meteen twee tasjes bij *happy!!*
Er zat ook nog wat lekkers in, tot grote vreugde van Michael die gek is op sinaasappelthee:
Ik kreeg katoen in twee tinten paars, en ook een zakje met allemaal leuk materiaal om mijn haakwerk mee op te pimpen:
En last but not least, de ami's. Twee kerstballen en twee trolletjes. Ze zitten nog in de verpakking, want ik wil er nog hangertjes aan maken zodat ik ze in de kerstboom kan hangen. En nu blijven ze mooi schoon als ze per ongeluk in vieze kinderhandjes terecht komen ;-)
Ontzettend gaaf pakket zo bij elkaar he :-) Carin ontzettend bedankt nogmaals.
 
 
 
 
 


1 opmerking:

toedeloez zei

Blij dat jij er blij mee bent, is toch altijd moeilijk iets voor iemand te maken die je niet kent.
Ik kreeg ook een hele leuke swap,die ga ik zo op mijn blig zetten.
Wat heb je trouwens een leuke blig, meteen maar ff volger geworden.
Groetjes