Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Haaknaaldenmapje

Ik heb weer eens een haaknaaldenmapje gemaakt, maar dit keer heb ik wat verbeterd. Het vakje wat ik had voor de naalden heb ik veranderd in een vlak wolvilt waar je je naalden in kan steken. Ik kwam er in de bus nl. achter dat je naalden er makkelijk uitvallen als je het mapje ondersteboven in je tas doet ;-).
Weer het sterrenstofje van Michael zijn deken, die blijft leuk!
En aan de binnenkant dan het lapje wolvilt wat ik bedoel. Hij moet nog wel even gestreken worden zie ik, want ik ga in september op een creamarkt staan en dan moet het er wel netjes uitzien natuurlijk (tenzij je hem nu al wilt hebben, dan vraag ik er € 5,- voor)
 


2 opmerkingen:

selda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
selda zei

hallo Brigitte
ik heb je post ontvangen, leuk nu kan ik mijn haakpen in het tasje doen .
Ik had een etui van mijn dochter in beslag genomen. maar nu kan ik het van jou gebruiken. bedankt
groetjes selda