Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Grizzlybeer

De vakantiespelen voor Evelien zitten er weer op. Maar voor Michael begon het vandaag pas. Hij kreeg vandaag te horen dat hij in het groepje van de grizzlyberen zit. Ik vond het wel leuk om voor hem ook nog wat te maken in zijn thema, dus zocht ik een kleurplaat van een grizzlybeer. Ik printe hem uit, knipte de contouren van deze beer uit flockfolie en streek hem op een t-shirt die ik voor 50 hele centen had gescoord in de kringloop.
Best toepasselijk toch.

En eentje van dichterbij. Morgen gaat Michael op mini-kamp. Om tien uur vertrekken ze naar een van de bossen, daar gaan ze een nachtje kamperen. Om vrijdag rond vier uur 's middags zijn ze weer thuis. Na 1 dag is zo'n shirt niet zo fris meer bij puberzonen, dus maakte ik er nog eentje.

Helemaal goedgekeurd door mijn puberzoon.


Geen opmerkingen: