Pagina's

zondag 27 oktober 2013

Fred (KCW)

De laatste van deze week. Best trots op mezelf dat ik dit keer mijn planning ook gehaald heb. Dat kwam natuurlijk ook doordat ik dit keer toevallig vakantie had, dus kon ook over dag nog lekker aan de gang. Het laatste stuk is een overhemd voor Laurens.
Dit keer zonder model, want die ligt al in bed ;-)

Het achterpand heb ik doorgeknipt en een paspel tussen genaaid.

Daardoor kon ik de binnenkant ook extra netjes afwerken. De kraag pastte weer net niet, dat is jammer want daar heb ik altijd wel een beetje een probleempje mee.

In plaats van knoopjes gebruikte ik kamsnaps om het overhemd dicht te maken.

De manchetten zien er ook strak uit dit keer. Het patroontje wat ik gebruikt heb heet Fred en komt uit de Ottobré nummer 6 van 2009.


Geen opmerkingen: