Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Stoffenspektakel

Gisteren ben ik voor het eerst naar het stoffenspektakel geweest. Wat een feest is dat zeg. Overal waar je kijken kan kraampjes met de mooiste lappen stof. De stoffen die ik echt fantastisch vond die heb ik maar laten liggen. Dat waren van die mooie fotoprints van ong 25 euro per meter, beetje jammer voor mijn knip ;-). Maar verder ben ik leuk geslaagd:
 
Van links naar rechts op de bovenste rij:
* Een bloesje voor mijzelf
* Een broek voor Laurens
* Een overhemd voor Laurens
* Een jurkje of een broek voor mijzelf
 
Van links naar rechts op de onderste rij:
* Voering voor mijn nieuwe zomerjas
* Een jurkje voor Evelien
* Een jumpsuit voor Evelien, de knopen die erop liggen zijn ook voor mijn zomerjas
* En twee overhemden voor Laurens
 
Gelukkig heb ik deze week vakantie, dus ga ik een innige relatie opbouwen met mijn naaimachien.


3 opmerkingen:

Dreamstuff zei

Wat een mooie aanwinsten en leuk dat je al weet wat je ervan gaat maken

Margaret zei

Wat een mooie lappen heb je gekocht. Leuk gezicht zo bij elkaar. Dat worden vast hele leuke dingen.

Klaartje Nel zei

Die hondjes zijn superleuk! Altijd gevaarlijk zo'n stoffenspektakel :-) Succes ermee!