Pagina's

dinsdag 29 april 2014

Tuinbroek

De tuinbroek is weer in de mode. Ja echt, hoe leuk is dat dan. Dus toen die in de nieuwste Ottobré stond moest ik hem maken voor Laurens.
Kijk eens wat een blije jongen.

Deze stof heb ik gevonden in de kringloop een aantal weken geleden.

Alles is netjes doorgestikt.

Op de achterkant heb ik een stoere applicatie gemaakt.

En als je goed kijkt zie je mijn logo in de weg staan.
 
Toen de broek af was had ik ook wel weer een tadaaaaa-momentje.
 
Patroon komt uit de Ottobré  3/2014
Stof: Dorcas
Garen: Hema
Applicatie: Action


3 opmerkingen:

JoChapeau zei

Schitterend !

Angel Trendy Fashion zei

mooi

Familie van Bellen zei

Beste,
Ik ben deze tuinbroek op dit moment ook aan het maken. Ik snap het splitbeleg en de splitbies niet. Kun je daar misschien een foto van maken? (polka@zeelandnet.nl)