Pagina's

vrijdag 13 juni 2014

Bri-riginal juichjurk en juichshirt

Ik maakte voor mijn kinders wat leuke oranjekleding. Voor Michael niets, want ik vond in de kringloop oranje shirts voor 50 cent per stuk. Ik koos voor Michael een M uit die hij dan nog een jaartje kan dragen. En voor de rest nam ik XXL mee. Niet om te dragen, maar om te vermaken.
Eerst een jurk voor Evelien, die kon precies uit zo'n shirt.
Jaaaa, wat een lekker luchtig jurkje zo met dit weer.

In de zijnaad stikte ik een subtiel vlaggetje.

En aan de voorkant hingen we een gehaakte bloem. Het patroon van dit bloemetje komt uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken van Margriet de Muynk.

En voor Laurens maakte ik een leuk raglan shirt. De voorkant is van een theedoek.

Hier ook in de zijnaad een klein vlaggetje.

En de achterkant helemaal oranje. Nu juichen maar, hup holland!!
 
Patronen kleding: Ottobré 3/2013


Geen opmerkingen: