Pagina's

donderdag 6 november 2014

Baby-pakketje

Een vriendin vroeg aan mij of ik een leuk kraamkadootje kon maken voor haar. Ik stelde wat dingen voor, en liet haar kiezen uit wat stofjes. En dat resulteerde tot het onderstaande pakket:

Een spuugdoekje die je om de hals kan knopen met drukknoopjes.
 Aan de achterkant heb ik een hydrofiel doek genaaid zodat het ook goed vocht opneemt.
 Een spenenkoord. Aan het lusje doe je de speen en je clipt hem dan zo aan de kleding vast. Nooit meer je speen kwijt of op de grond.
Een labeldoekje, aan de achterkant zit ook weer hydrofiel doek.

En een luierzakje. Links doe je de vochtige doekjes, en rechts wat luiers. Ideaal als je maar een uurtje weg gaat, hoef je niet je hele luiertas mee te sjouwen.

En op de voorkant heb ik de naam van de nieuwgeborene geflockt.

Zie hier het hele pakket, zo kan je nog eens aankomen op de kraamvisite ;-)
Wil je ook zo'n setje? Voor € 9,95 is hij voor jou, met zelf keuze uit verschillende stofjes.


Geen opmerkingen: