Pagina's

donderdag 21 mei 2015

Ishidress



An van StraightGrain vroeg een tijdje geleden om testers voor haar nieuwe patroon. Ik schreef me in om maat 10 voor haar te testen en tot mijn grote geluk mocht ik meedoen.
Ik had van iemand een grote zak met stofjes gekregen die ze niet meer gebruikte, en daar zat een heel leuk stofje in die ik persé voor de zakken wilde gebruiken. Erbij koos ik nog aardbeitjesstof van Dapper en een groen katoentje. Dat maakte bij elkaar deze jurk:
Het is een vrij wijde jurk geworden waarin ze lekker kan spelen en dansen. Aangezien dat haar hobby is werd dat meteen even goed uitgetest op de dansles.

De zakken vind Evelien echt geweldig, ze kan er zelfs haar knuffel in kwijt.

Voor de achterkant beschreef het patroon een blinde rits. Hier in het stoffenwinkeltje verkopen ze die niet. Ik zou dan een paar dagen moeten wachten om een rits te scoren, maar daar was ik te ongeduldig voor. Mijn motto is dan ook, of een rits is onzichtbaar, of hij valt lekker op. Ik nam dezelfde kleur als de aardbeien, en het misstaat niet.

Kijk, daar is mijn dametje met haar nieuwe jurk. Superblij is ze ermee, en als zij blij is ben ik het ook. An bedankt voor het te mogen testen, het was een leuke ervaring.
 
 Wil je nog meer leuke versie's zien van deze jurk, volg ons dan op de blogtour van de Ishidress:
 


ishi tour button

VanAtotZetje | P'tits Monstres | Aamore | Flieg Federfrei | Neven Jansen | Lieveke en Zus | Feathers Flights | Brigitte Whatsup | Lily & Woody | Kaatjenaaisels | Our Chez Nous | Creative Needle and Threads | Sisko By Mieke | Conversas de Hermanas | My Minnie Mie | Bobby & Minouch | Bonnie and Lottie | Bellelien | Kid Approved | Les Jardins d'Elysse | S Is for Sewing | Groovy Baby and Mama | Made By Sara | C'est La Vie | Boomie Blogt | While She is Sleeping | Kelly Jade | Miestaflet | Glitter & Wit | La Folie Sewing Booth | A Jennuine Life | De Zusjes | Le Labo* d'Isa| Welcome to the Mouse House | Stannel | My Cozy Co | Morningstar Designs

3 opmerkingen:

Margot zei

Gaaf ding! Staat haar superleuk!

JoChapeau zei

Echt mooi in deze kleurtjes !

Unknown zei

Dankjewel om zo'n mooie Ishi te maken, en voor al je nuttige feedback! Je dochter staat er prachtig mee.