Pagina's

maandag 4 mei 2015

Swapperdeflap

 
Het bloggen staat op een laag pitje en toch vind ik dat wel jammer. Ik heb de laatste tijd weer veel leuke dingen gemaakt, en die mogen toch wel even in the picture.
Zoals de een na laatste swap waar ik aan mee deed. Het was een 1 op 1 swap met het thema Klassiek. Erg moeilijk thema omdat dat niet echt in mijn straatje ligt. Uiteindelijk maakt ik dit tasje van leer en schattige bloemetjesstof aan de binnenkant.
 
Het paspel langs de rand heb ik zelf gemaakt van biaisband die ik kreeg van mijn collega. Zij was op vakantie geweest naar Brazilië en dacht heel lief aan mij toen ze deze bloemetjes zag.

Met een magnetische sluiting, nog nooit gebruikt in een werkstuk. Voor alles is een eerste keer en ook deze zal vaker voorkomen.

Mijn swappartner houdt ook van haken, van de rest van de stof maakte ik een haaknaaldenmapje.

Ook weer met het mooie leer aan de buitenkant. Ik was best tevreden over het resultaat, en gelukkig was mijn swapmaatje dat ook.


Geen opmerkingen: