Pagina's

maandag 22 juni 2015

Charles (kcw)

Ja het is weer zover, vandaag de eerste dag van de Kid's Clothes Week, elke dag een uurtje naaien aan kinderkleding. Met de broeken van vandaag was ik al een tijdje bezig. Ik moest alleen nog omzomen en op de markt bijpassende knopen halen en erop naaien.
Het patroon is de Charles Dungaree van Compagnie M. In de beginfase mocht ik hem testen, en toen mijn vriendin zag hoe het resultaat was wilde zij er ook graag twee voor haar dochters.
Het is een patroon van een retro-tuinbroek. Ik zie nu pas hoe slecht de foto's zijn genomen. Vanmiddag zijn de broeken op de post gegaan, dus beter wordt het ook niet. Stel je voor dat het korte broeken zijn ;-). De ene dochter van mijn vriendin houdt vooral van roze en meisjesachtig. Voor haar is bovenstaande versie.
De oudste dochter houdt van wat stoerdere kleding, voor haar is dan ook deze versie.
De piping langs het voorpand maakt het ook helemaal af.
In de tailleband zit knoopsgatenelastiek zodat hij ook nog beter aangesnoerd kan worden. Nu maar hopen dat er heel veel zon komt de komende tijd en dat ze er lekker veel in kunnen spelen.
Op naar dag 2.
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen: