Pagina's

donderdag 11 juni 2015

Een tas van leer

Ik deed mee aan een swap op facebook. Voorlopig los ik even een pauze in, want ik ben nogal een uitsteller. En zo op het laatste moment dan lukt het allemaal niet goed, en ben ik gestressed. Dus is het handiger om er even een pauze in te lassen. Anyway, voor deze swap kreeg ik alleen foto's om mee te werken. Deze mevrouw stuurde een foto op van een tulpenveld. Ik was een beetje inspiratieloos, dus maakte ik een tas. Eentje uit Zo Geknipt 1, die ik al vaker had gemaakt. Ik maakte hem uit een stuk leer, en dat is zeker wel mooi geworden.
En nu hoor ik je denken, waar zijn dan die tulpen?
Tadaaaaaa, een supermooi stofje van Soft Cactus. Instant vrolijkheid als je in je tas krijgt. Ik had ietsje tekort leer, maar loste dat op door expres de stukken die ik aan elkaar genaaid heb te accentueren met een geel stiksel. Net alsof het hoort. Jullie hebben dit ook niet gelezen ;-)
Aan de rits hing ik nog een bedeltje van een naaimachine. 
Bij de tas naaide ik van het overschotje stof nog een klein portemonneetje, en er kwam nog een sleutelhanger bij. Omdat er bij de foto's ook nog twee flessen wijn stonden deed ik nog een lekker wijntje in het pakket. Uiteindelijk vond ik het toch wel weer jammer om alles weg te sturen.
 
 
 


Geen opmerkingen: